تقدیم به تو

چتر فراموشی...

تنهایی قشنگترین حس دنیاست..چون واسه داشتنش نیاز به هیچکس نداری..

من این وب رو تقدیم می کنم به همسر عزیزم مرتضی

 

البته نه اینکه من تنهام یا دوسش ندارم

 

ولی چون این مطالب قشنگ بودن گذاشتمشون

 

مرتضی جون  دوست دارم     M:N

                                                  

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مرسده
ساعت1:04---16 تير 1392
اگر با تبادل لینک موافقید.منوبااسم"خوشمزه ترین وبلاگ دنیا"لینک کنید.خوشال میشم.
خبرم کنید


shahab
ساعت12:36---21 فروردين 1392
سلام
وبلاگت خیلی خوبه
همونطور که خواستی لینکت کردم،تو هم منو لینک کن
مرسی


amir
ساعت18:44---20 فروردين 1392
سلام میسی که بهم سر زدی,من لینکت کردم زودباش لینکم کن

ریحانه
ساعت14:23---12 فروردين 1392
سلام عزیزم خوبی؟
فدات شم نظر لطفته...
مطالب توهم زیباس...
ببخش اگه دیر اومدم...
اهنگ وبلاگتم خیلی قشنگه...
عزیزم با افتخار لینک شدی... تو هم منو با
اسم وبلاگم بلینک...ممنون...
راستی آپم...تونستی بیا...


lady
ساعت21:48---11 فروردين 1392
قطار می رود...



تو می روی...تمام ایستگاه می رود...



و من چقدر ساده ام که سال های سال در انتظار تو..



کنار این قطار رفته ایستاده ام....



و همچنان به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام........





.............................................



سلام دوست عزیز لینکت کردم



توهم وبلاگ نازی داری



خوشحال میشم دوباره سربزنی
پاسخ:


دوست خواهرشوهرت هستم.
ساعت20:43---11 فروردين 1392
خوشبحالتون که بهم رسیدین...مادر نامزد من که مارواز هم جداکرد متاسفانه...(
امیدوارم خوشبخت بشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 29 اسفند 1398برچسب:,ساعت11:24توسط نازی | |